به گزارش «کالاخبر» در این پیام آمده است؛ ۱۷ مرداد ماه هر سال بهانه ای است برای یادآوری تلاش اصحاب رسانه که همواره در راه حفظ و نشر حقایق و آگاهی از ایثار جان خود فروگذار نکرده اند.
اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان مهمترین وظیفه اهالی رسانه است. در عصر ارتباطات و زمانه ای که تنوع و تکثر کمّی و کیفی رسانه های نوین، رسانه ها را به رقابتی سخت دعوت کرده است. برای این که رسانه ای بتواند جایگاهش را هم به لحاظ نشر محتوای دقیق وشفاف و هم جذب مخاطبان فعال در جامعه بیابد؛ همت عالی خبرنگاران و اصحاب رسانه را می طلبد.
بورس کالای ایران در طول بیش از یک دهه فعالیت خود همواره در اجرای برنامه های توسعه ای از حمایت رسانه ها برخوردار بوده است و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی رسانه ها همواره یاری دهنده پیشبرد اهداف توسعه ای آن بوده است.
قطعا بورس کالا اگر به توفیقی دست یافته بخش اعظم آن مرهون تلاش اصحاب رسانه در انعکاس رویدادها و فرهنگ سازی است که شایسته است در همین مجال از همیاری و همراهی خبرنگاران رسانه ها در طی سال گذشته قدردانی کنم وامیدوارم تقویت این تعامل سازنده موجب تحقق اهداف اقتصاد ملی شود. چراکه ادامه این مسیر و توسعه ابزارهای جدید در بورس کالا بدون حمایت و کمک رسانه ها هرگز مقدور نخواهد بود.
در پایان ضمن تبریک این روز به همه تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و روشنگری امیدوارم شاهد تقویت جایگاه رسانه در کشور عزیزمان باشیم و بالندگی و ارتقای کیفی و کمی رسانه ها را در کشور عزیزمان شاهد باشیم.
ارسال نظر